måndag 9 mars 2015

Tillbaka....#blogg100 8/100

Såååå underbart att vara tillbaka på jobbet! Men hej och hå...så galet trött jag blev i huvudet...det har varit kort sagt lugnt runt mig de senaste 2 månaderna, slänga sig in i jobbet 100% första dan….jaja, det som inte dödar, det härdar!

Det blev en fin dag, jag fick presenter från dem alla...nämligen 26 st varma och riktigt gosiga kramar, och en flicka hade stickat armband till mig och skrivit ett jättefint brev. Fina, ärliga barn….fast surriga=)

Dagen idag bjöd även på Grej of the day om pingviner, talarlista, veckologg, problemlösningsmatte, degiga pannkakor, rivna morötter och vitkålssallad, solsken, ännu fler kramar, läxgenomgång och långplanering med mina kollegor i arbetslaget….en riktigt bra dag idag, med andra ord!

Längre än så blev det inte idag….nu går jag och laddar mig. Vi ses igen imorgon,

Ninna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar