torsdag 15 januari 2015

Malin Söderberg kommer till #afkUmeå

Malin Söderberg kommer till #afkUmeå

Malin Söderberg till #afkUmeå

Posted on 15 januari, 2015 av 
0

Malin SöderbergJag heter Malin Söderberg och är språklärare/förstelärare på Linneaskolan i Umeå. Jag är även handledare i Lilla Kommissionen samt ambassadör för Webbstjärnan. Min workshop kommer att handla om lärande i en ny (föränderlig) tid kopplat till begreppen autenticitet och publikt skrivande.
Jag kommer att berätta om hur jag arbetar med webbpublicering/bloggar och wikis i undervisningen. Jag kommer också att reflektera kring försteläraruppdraget, arbetstid kopplat till citatet ”work is no longer a place” samt lärares egna lärande/kompetensutveckling kring MIK.
Hoppas att vi ses!
/Malin, @MalinSderberg
Tycker du att detta låter spännande, så hoppas jag att du anmäler dig!
Hur? Enkelt, du anmäler dig till #afkUmeå genom att fylla i formuläret här: Anmälan #afkUmeå

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar